Obserwatorzy

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Wywiady


Witam udało mi się przeprowadzić wywiad z wspaniałą blogerką Nicolą Shawty.
1.Dlaczego postanowiłaś prowadzić bloga?
Hm...szukałam jakiegoś sposobu by się odstresować po trudnym okresie w życiu można powiedzieć...i nie miałam co robić z wyobraźnią.
2.Lubisz być w centrum uwagi?
Zależy, kiedyś uwielbiałam ale teraz nie za bardzo.
3.Czemu twój blog ma taką tematykę a nie inną?
W sumie to nie mam pojęcia...po prostu zasypiałam przy dwóch piosenkach i jakoś wyobraziłam sobie taką a nie inną historię.
4.Czy inspirowałaś się kimś z twojego otoczenia?
Nie specjalnie, niektóre wątki są brane z moich przeżyć, ale nie jestem samą osobą bohaterki żeby nie wyszło, że jestem prostytutką, tylko często wszystko co czuje przeżywa bohaterka.
5.Czy prowadzenie bloga jest męczące?
Z początku wszystko jest idealnie i świetnie, cieszysz się z każdego głupiego wyświetlenia. Ale potem dochodzą hejterzy których się nie pozbędziesz, brak weny czy pomysłów i zaczyna być bardziej pracą niż odpoczynkiem.
6.Jaki był najbardziej mtywujący komentarz który przeczytałaś?
 Przepraszam! xx postaram się komentować co rozdział, nie zawsze to robiłam, bo albo zapominałam, albo TAK PRZYZNAJĘ SIĘ nie chciało mi się ;( Teraz jak to napisałaś zrozumiałam i jeszcze raz przepraszam. Zrobię yo teraz xd;
Jak czytałam początek to myślałam, ze Harry będzie ją nękać, aż mu wybaczy. Jeszcze kilka rozdziałów wcześniej jak ona mu nie dała wytłumaczyć to o mało co nie zaczęłam krzyczeć do komputera, żeby go wysłuchała xd Taaak, wiem jestem dziwną osobą xdd
Wiem, nie jestem zbyt dobra w wyrażaniu opinii heh xd Szczerze?! Wolałabym ci wszystko powiedzieć wprost co czuję, jak mi się podoba blog, bo jakoś nie potrafię tego napisać. Blog ogółem jest Zajebisty i wygląd i ty jesteś boska *-* , a rozdziały? Sę jak zawsze ciekawe i trzymają w napięciu ;D
Dobra to tyle, bo nie wiem co mogę jeszcze Ci napisać. Jeszcze raz przepraszam i obiecuję, że się poprawię xd
~Alicja xx 

7.Masz jakieś plany co do dalszych losów bohaterów?
Mam bardzo dużo planów ale co do ich wprowadzenia...praktycznie nic.
8.Czy myślisz że kiedy skończysz pisać będzie ci tego brakowało?
Zdecydowanie tak, ale sądzę, że nie przestanę pisać bo co chwile mam nowe pomysły i zaczęłam pracę nad nowym blogiem.
9.Zdradzisz nam adres nowego bloga?
Póki co nie :3 to ma być niespodzianka...ale na pewno fabuła nie będzie on podobna do poprzedniego bloga i nie będzie on też "typowym fanfiction"
10. To że na blogu występują postacie z zespołu one direction nasuwa myśl,że lubisz ten zespół. Czy to prawda?
 Tak.
 To wszystko dziękuję .


ps:za jakiś czas możecie się spodziewać kolejnego wywiadu.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz